29 Januari 2012

Nu var det en vecka sen jag var här och kladdade lite sen sist. Har haft fullt upp med både jobb och skola den här veckan. Har inte haft så mycket tid jag har kunnat ägna åt träning eller vänner överhuvudtaget den här veckan. I fredags slutade jag iaf i ganska god tid så jag tig helgen redan när klockan var kvar över 3 :) åkte hem och sen tog jag mig ett gympass innan jag skulle hem och gosa med min skruttis som inte alls mådde bra i fredags, stackars min lilla bebis! <3 på kvällen var jag barnvakt tillsammans med lina, vi hade inte setts på evigheter så hade hur mycket som helst att prata om! En lugn och skön kväll var det.
Lördagen började med ett lite kortare gympass för att sen åka till mamma och pappa för att fira min mormor som fyllt år :) åt smörgåstårta, mums! På kvällen gjorde jag och lina tacos och tog oss någon cider, det blev en tidig kväll för mig hemma i sängen. Fick världens huvudvärk så blev inget Bells för mig denna helg, kommer om ett par veckor igen, haha!
Idag låg jag i sängen tills jag verkligen kände att nu måste jag gå upp. Min syster dundrade in i lägenheten runt 11 så då var det dags att gå upp. Åkte till mamma och pappa och åt mat och sen tog jag en tur i skärgården med mamma och pappa :) lagat massa mat idag. Va på gymmet i 2 timmar idag tror jag, körde långt konditionspass idag. Nu ligger jag i sängen och ska sova, upp kl 5 för att åka till jobbet kl 6. Sov gott, för det ska jag :) puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0