21 Januari 2012

Ligger i sängen och morgonmyser med världens goaste katt, han kryper upp i sängen och kurar ihop sig bredvid mig. Sovit som en stock inatt, så är riktigt utvilad idag känner jag. Ska snart gå upp och äta frukost och sen bege mig till gymmet tror jag eller ta en långpromenad idag.

Igår var det jobb, slutade kl ett och gav mig iväg till gymmet och körde ett pass direkt när jag kom hem. Blev ett lite längre pass igår, körde crosstrainern i 60 minuter och sprang på löpbandet en halvtimme. Va riktigt skönt att röra ordentligt på sig, behöver få upp konditionen så mycket som går nu. Sen väl hemma tog jag mig en varm dusch och sen iväg till Janina för att bli bjuden på mat, tack gumman! Vi skulle ut till ölme för att fira Julia som har tagit examen och är nu sjuksköterska och dessutom fyllde hon år också, grattis! :) blev en tidig kväll då jag var tvungen att fortsätta med mitt eget pluggande. Idag är det plugg som står på schemat också. Ha en bra dag alla! :) puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0