2 Januari 2012

Idag har jag varit hemma från jobbet, mådde inte alls bra när jag vaknade i morse. Sov 13 timmar inatt och har sovit ännu mer under dagen. Har även hunnit med att plöja igenom ett antal filmer också, finns inte så mycket man kan göra när man är sjuk! Hann tvätta lite idag, det jag orkade.

Måste se till att ta tag i mitt liv här igen efter jul och nyår! Behöver bara en liten spark i rumpan först tror jag. Plugg och jobb som står på schemat dom närmsta veckorna nu, ser fram emot plugget, ska bli riktigt kul :)

Tur jag har världens goaste katt som sympati sover och är sjuk med mig när jag är hemma, min skruttis! Nu ska jag sova, puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0