19 Januari 2012

Sov som en stock inatt, vilket var väldigt skönt. Var iväg och solade med Emma igår, det var behövligt, blek som en fis är jag! Haha! Gick hem och pluggade och fick lite gjort. Idag på jobbet gick det inte allt för bra, var segt och ville bara hem. Kom hem och drog iväg och tränade med syster. Känner att jag börjar komma igång ganska bra nu, försöker få upp konditionen nu i början så jag orkar med. Imorgon är det fredag och när jag slutar kvart i 1 är det helg :D ska plugga och träna har jag bestämt mig för i alla fall sen får vi se vad som händer. Vore skönt och ha en myskväll också, får nog fixa det :) ha en bra kväll alla! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0