18 Januari 2012

Så att jag var en dag lite i förväg med datumen, va rätt trött så får skylla på det, haha! Igår hann jag med jobb, träning och hann att träffa Emma och isa en stund. Gick hem och la mig i sängen i god tid och tvärslocknade :) va helt utsliten efter en timmes träningspass. Känner att jag är extremt motiverad att träna nu så ska försöka mig på att inte dricka för mycket alkohol för ofta nu! Lägga mer energi på träning tror jag att jag behöver, känns extremt skönt att jag kommit igång igen.
Idag begav jag mig till jobbet runt 7, väl framme var det dax att börja jobba. Dagen gick rätt fort, åt min lunch på jobbet efter att jag slutat och pallrade mig sen hem. Hemma i stan så begav jag mig till gymmet med syster så det blev ett träningspass idag med :) sen åkte vi och handla och jag åkte sedan hem för att dra igång med pluggandet. Blev några timmar iaf, var tvungen att pausa med en solning i mellan :) nu ligger jag i sängen, sov gott! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0