1 Januari 2012

Nu har det gått ett tag sen jag skrev. Har haft en otroligt bra jul tillsammans med min familj och mina vänner :) är så glad att jag har en så bra familj och så fina och underbara vänner som jag har! Har fått massa fina julklappar som jag är riktigt nöjd med, fick bl.a. en vinterjacka som jag fick innan julen, skolböcker som jag ska ha till nästa termin som börjar i januari, pengar, kläder och mycket mer :)

Juldagen spenderade jag tillsammans med underbara vänner, vi begav oss till Statt men det var inget att hänga i granen! Avslutade kvällen hemma i ganska bra tid ändå men det var skönt att sova iaf :D

Nyårsafton igår, först spenderade jag den hemma med familjen och världens godaste mat :) sen åkte jag över till mitt andra hem Karlskoga och spenderade tolvslaget med världens bästa Alexandra och Patrik :D hade en trevlig kväll i Karlskoga :) begav mig sedan hem tillbaka till stan igen och åkte till Sara där det var folk :) var hemma runt 3 och la mig och sov ända till kvart över 12 idag :) riktigt skönt!

Har varit hos mamma och pappa idag, åt god mat och va ute med min skruttis i snön :) ha en bra kväll alla för det ska jag :) puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0