12 Februari 2012

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna verkligen, hade en toppen dag igår. Fick äntligen träffa underbara Mariella så vi kunde prata om allt som hänt den senaste månaden. Sen var det dax för mig att äntligen få träffa min underbara vän Sofia som jag inte sett sen i oktober tror jag, va så skönt att träffa henne. Va hemma i bra tid igår och slog igen ögonen redan när klockan var 11 :) hade världens bästa sällskap i sängen inatt, gos!!!
Älskar att det var sånt underbart väder idag, tog mig en promenad och va ute med skruttisen i snön, han älskar snö :) sen en sväng på gymmet idag också, även min grymma träningsvärk efter gårdagens pass. Har hunnit tvätta, städa, laga mat och duschat. Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova, upp tidigt som fan imorgon. Ha en bra vecka :) puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0