4 Oktober

Kan börja med att berätta att i söndags skickade jag in min första examinationsuppgift och hoppas på att något jag gjort var bra! :) igår var det jobba och föreläsning som gällde, jobbet gick bra igår faktiskt :) föreläsningarna var lite sega men det gick bra till slut. Fick lite viktig information som var behövlig!

Idag ska jag iväg och klippa mig om ca 1,5 timme och har beslutsångest hur jag ska klippa mig. Har inte en aning om hur jag ska göra men det återstår att se. Måste försöka slänga i lite slingor i håret också.

Igår så var det dags för min kära bil att ta farväl utav sin ägare! Det gick snabbare än väntat men det var ett bra val jag gjorde kände jag, var inte i behov av en bil just nu. Vi får se hur länge jag klarar mig utan bil men det går nog, har ju cykeln och min familj som ställer upp på allt :)
Nu blir det först lite frukost och sen in i duschen, ha en bra dag! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0