23 Oktober

Om man bara kunde låta allt annat vara och göra det man ska på en gång så skulle allt bli så mycket lättare! Sitter hos mamma och pappa och har fått mat och försöker skriva klart min andra hemtenta, tror jag har fastnat lite och börjar få lite små ångest för att jag ska skicka in den ikväll! Igår blev det en väldigt lugn kväll, träffade Emma och Emma en sväng innan dom skulle på 100% party i Karlskoga! Begav mig hem och la mig i soffan och slocknade på en gång, helt sjukt så har jag sovit 12 timmar inatt. Tror minst sagt att jag behövde det, hade en del att ta igen! Saknade dock lite myssällskap men det tar vi igen någon annan dag :) nej nu får jag ta tag i detta och plugga igen! Ha en bra dag! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0