2 Oktober

Ska börja med att berättaatt jag hade verkligen en toppen dag igår! Började med plugg, gick bra. Sen begav jag mig till Karlskoga för att köra några varv på bodaborg med mina härliga arbetskollegor, det var några timmar som var riktigt roande, 5 stämplar samlade vi ihop tillslut, duktiga som vi var :) Sen var det dax att skynda sig hem och duscha för att åter bege sig till Karlskoga igen och denna gången till Alexandra som fyller år idag, grattis älskade vän! :) det var en riktigt toppen kväll med trevligt sällskap! Väl tillbaka i stan så hoppade jag av hemma och la mig i soffan för att slappna av, ibland får livet en vändning som man kanske inte alltid är beredd på men nu vet jag i alla fall att du är inte värd min tid!
Imorgon är det dax för jobb och skola igen, ska upp om typ 5 timmar, ångest!! Idag har jag haft en heldag tillsammans med mina föräldrar, tur jag har dom och min syster! :) gjort klart uppgiften och skickat in eftersom jag jobbar under dagen, hyfsat nöjd ändå. Fick massa svamp av mina kära vän janina, tack gumman :) Så sov gott alla för nu ska jag sova :) puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0