9 Januari

Har hunnit med en hel del den här veckan även fast jag jobbade lite grann. Var ledig torsdag och fredag. Torsdagen gick största delen av dagen till för att städa och plocka iordning i lägenheten, sen tog jag mig en promenad på en timme vilket var enormt skönt :) Sen lyfte jag lite vikter här hemma så jag hade gjorde värsta träningsvärk på fredagen nästan. På fredag skulle vi äntligen åka till ikea igen som jag älskar, hittar alltid massa saker jag vill ha där, tar aldrig slut! Fick med mig massa roliga saker hem, kommer lite bilder under :)





Sen fick jag även men mig en jätte bra yoga/fitness matta som kommer användas väl och sen köpte jag en jätte bra träningsbok!



Är riktigt nöjd med mina inköp nu fattas det bara lite grann som jag får vänta med att köpa till nästa månad om jag ska klara mig och ha mat den här månaden tills jag får lönen igen. Tur jag har mamma och pappa som vill ge mig matlådor så jag har till jobbet iaf :)

Har även hunnit med ganska mycket att göra i helgen också även fast jag har jobbat, igår gick det verkligen skit bra på jobbet, verkligen bättre än vad det gjort på länge! Idag gick det lika bra, så skönt! Hoppas bara att det fortsätter lika bra hela nästa vecka också. Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt, tänkte jag skulle pallra mig bort till Louise och Julia lite senare och mysa med dom :)

Hoppas alla mår bra för det gör verkligen jag :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0