6 Januari

Nu har äntligen 2011 kommit och vi lägger 2010 bakom oss och tar nya tag! 2010 var ett både bra och jobbigt år, men största delen så var det väldigt bra, jag hade en jätte bra sommar tillsammans med min familj, vänner och Daniel.





Lite av det jag har gjort i sommar, hunnit med Skara sommarland, Liseberg, Danmark, The Ark, Brolle och Anna Bergendahl och mycket mycket mer! Sen kom vintern och det blev kallt som satan, men hellre massa snö än slask och regn.



Min nyår tillbringade jag med min familj största delen av kvällen sen var jag hos Janina en sväng och där var det full rulle :) Åkte hem efter tolvslaget och la mig eftersom jag skulle upp och jobba. Började det nya året med att försova mig eftersom ringklockan på iphonen inte fungerade, men men så kan det bli ibland.

Har kommit igång och promenerar nästan varje dag vilket är väldigt skönt och man känner sig så mycket piggare när man rör på sig. Jag har även hantlar hemma så jag kan köra lite övningar, slipper köpa ett gymkort då så jag spar dom pengarna istället :) Skönt att jag kan göra något i alla fall! Har inte så mycket mer att dela med mig av just nu men hoppas alla har det bra! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0