30 Januari

Idag har jag jobbar, har dessutom jobbat hela helgen vilket inte varit så jätte roligt eftersom jag är sjuk nu igen :/ Igår hade jag planerat att gå och lägga mig tidigt eftersom jag skulle upp och jobba, men kunde jag sova? Nej för grannen spelade sönder trapphuset tills imorse så stackars alla som ville sova. Gick till bussen och somnade på en gång på bussen så jag nästan höll på att inte hinna gå av där jag skulle imorse. Så är det tyvärr att inte må toppen jämt. Kom hem och har varit hos mamma och pappa och ätit god lax med potatis och supergod sås med räkor i :)

Nu är jag hemma hos mig igen och har nyss startat första tvättmaskinen för jag fick med mig lite tvättmedel från mamma och pappa :) Fick hem mina skor i fredags också som jag beställde, har tyvärr ingen bild så jag kan visa för det funkar inte att ladda in på datorn. Kommer en annan dag!

Var på the pub med Johanna i fredags och det var verkligen en kväll jag behövde, har saknat henne som tusan! Hon får besöka kristinehamn lite oftare! Tog oss några glas vin och det var så skönt och bara sitta och veta att man måste rusa iväg någonstans. Fler såna kvällar kommer det bli nu.

Hoppas alla haft en bra helg, jag ska ta mig lite ansiktsmask och fotbad nu och sen mysa ner mig i soffan och kurera mig lite så jag orkar upp till jobbet imorgon igen! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0