28 Januari

Idag är en sån dag jag saknar! Det finns mycket jag saknar som egentligen inte har någon betydelse men det jag verkligen saknar är medveten om det själv. Idag är en sån dag jag bara vill stanna inne hela dagen och inte göra någonting utan att bara vara. Skulle tvättat idag men jag märkte imorse när jag skulle gå ner till tvättstugan att jag kan ju inte tvätta utan tvättmedel, så där var min morgon förstörd. Bilen startar inte heller så jag hinner inte köpa något innan tvättiden är slut.
Nu ligger lillskrutten bredvid mig och myser lite, tur jag har han! Ikväll när jag kommer hem från jobbet ska jag ta mig ett glas vin och försöka att slappna av. Ska jobba i helgen så det blir väldigt lugnt.

Ha en bra dag! Puss och kram

När min lillskrutt var bebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0