27 Januari

Idag har det varit en sån där dag som jag bara hade velat att man kunde hoppa över och slippa ha haft alls. Allt har varit upp och ner nästan hela dagen. Morgonen började ganska bra med en otroligt skön sovmorgon, en lång och härlig dusch :) Sen började allt när jag skulle ta mig till jobbet, jag får inte igång bilen, missar bussen och ska försöka hitta någon som jag kan låna bil av och hinna ta mig till jobbet på en halv timme, men jag hann! Tack vare pappas bil och min syster som skjutsade mig :)

Nu är jag äntligen hemma och ligger i soffan och tar det lugnt i alla fall, skönt och bara ta det lungt en stund. Kommer troligtvis ha väldigt svårt att sova inatt eftersom jag har haft en så jobbig dag.

Sista kramen jag antagligen kommer få på ett tag från dig var den bästa kramen jag någonsin har fått på länge! Jag kommer sakna dig och hoppas att vi ses snart igen! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0