26 Januari

Lönen kom och det gjorde min dag igår kan jag säga, betalade räkningarna så jag vet hur mycket jag har att spendera sen. Blev lite kvar i alla fall så jag har något att handla för. Idag har jag och mamma varit på Coop och handlat innan jag ska åka till jobbet, ska gå om ca 20 minuter bort till bussen för att gå på möte när jag kommer till jobbet först och sen sätta igång att jobba som vanligt! Det är faktiskt skönt och vara på jobbet och slippa tänka på alla viktiga saker som man gör när man är ledig.

Jag och syster bakade bröd i helgen som blev skit gott :) Såhär blev resultatet i alla fall :)


Nu ska jag byta om och försöka att hinna göra mig iordning lite innan jag ska bort till bussen! Hoppas alla har en bra dag i alla fall för det ska jag ha! :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0