16 Januari

Försöker att föra över ny musik till min Iphone men det går inte direkt något bra för iTunes krånglar hela tiden. Tänkte att jag skulle fråga någon om hjälp men vem ska jag fråga!? Någon som känner sig manad att komma hit och visa mig? :)

Igår var jag bara hemma i min ensamhet och tog ett glas vin och tittade på tv, åt lite krossad chokladglass som jag älskar! Sen somnade jag gott i sängen :) Idag sov jag till klockan 10 och gick upp och käkade frukost sen tog jag mig en sväng upp till mamma och pappa för att äta lite mat :) Sen hem för att träna lite och fy fan vad jag kommer ha träningsvärk imorgon :D Gött som fan kommer det va! :D
Elin Collin var och hälsade på mig en stund idag och vi pratade om massor! Skönt att hon tittade förbi och lättade upp stämningen lite grann för det behövs ibland! Nu sitter jag och äter mat igen och tog mig visst en iskall burkcola som jag tyckte att jag förtjänade :) Imorgon är det jobb igen som vanligt och det ska faktiskt bli ganska skönt så jag får träffa lite folk igen! :)

Saknar en viss person extra mycket idag! <3 Hoppas alla har en bra kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0