15 Januari

Var några dagar sen jag skrev, lägger inte detta till första prioretet kanske. Har tagit en timmes promenad varje dag den här veckan förutom idag, kände att jag behövde vila lite för jag har sån grym träningsvärk i benen efter att jag körde massa benövningar igår :) Har hunnit med att göra en del övningar idag också fast för rumpan!

Igår låg jag bara hemma i soffan och hade tråkigt för mig själv, kände att jag verkligen behövde det, somnade som en stock runt 11 någon gång för jag var så trött efter dagen. Var hos tandläkaren igen, sen var vi på mammas jobb och städa och plocka ordning på massa grejer för att hon ska flytta till ett nytt rum. Vad mycket man samlar på sig när man jobbar på samma ställe i 30 år. Men det var skönt att vara med mamma en hel dag faktiskt! :)

Idag sov jag till klockan 10 så sov nästan 12 timmar inatt, kändes att det var välbehövligt! Gick om och åt frukost, sen åkte jag upp till mamma och pappa och hjälpte till att laga lite god mat :) Sen åkte jag hem igen för att han lite egen tid medans de busade med skrutten. Tränade lite och pysslade om mig själv helt enkelt, tog en lång dusch och hade hårinpackning! Nu har jag käkat kebab och ska ta mig ett glas vin och lägga mig i soffan och slappna av.

Ha en bra kväll alla! Puss och kram

Grymt bra bok om man inte kan så mycket övningar själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0