11 Januari

Veckan började faktiskt ganska bra, gick bra på jobbet igår och när jag kom hem så tog jag och Sofia en timmes promenad innan det var dags att lägga sig och sova igen. Har du varit ute på en promenad igen med Lina och Sofia, jävligt skönt :) Dagen börjar perfekt, först en promenad sen träna lite och sen äta lunch och ta sig till jobbet för att hoppas att denna dag blir lika bra som igår. Skönt att jag har kommit igång med lite bättre motion än vad jag hade innan, tur jag har någon att gå med :)

Nu ska jag gosa lite med min skrutt till katt och sen göra allt innan jag ska till jobbet!
Ha en bra dag alla för det ska jag ha! :) Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0