6 Februari

Veckan gick ganska fort som tur var! I fredags var jag ledig och det var enormt skönt, började dagen med att åka ner till polisstationen för att ta kort för passet som vi behöver när vi ska åka utomlands om ett tag :D Sen tog jag och mamma en sväng över till Karlskoga för att besöka Maxi och Överskottsbolaget. Fick med mig en hel del bra grejer hem, köpte lite nya tallrikar och burkar på Maxi. Sen tog vi även vägen förbi Max och käkade lunch, det var gott :) Sen åkte vi hem och bara tog det lugnt! På kvällen skulle jag bege mig till Karlskoga igen för att äntligen dricka lite vin med mina underbara arbetskollegor Sofia och Caroline, det var en riktigt trevlig kväll. Fast kanske lite mycket av det goda. När jag vaknde upp hos Sofia på morgonen för att bli hämtad av pappa så märkte jag att min plånbok var bort och det var inte alls bra! Som tur var så hade jag tappat den i bilen som vi fick skjuts med hem så jag har redan fått tillbaka den :) Tur det finns ärliga människor ibland! Min lördag var inte den bästa kan jag säga, mådde som jag förtjänade och låg uppe hos mamma och pappa precis hela dagen.
Idag har jag bara tagit det lugnt, ätit mat hos mamma och pappa två gånger och varit ute och tagit en promenad med min lilla skruttis i den snön som finns kvar, han gillade det verkligen! :) Sen har jag hunnit träffa Sophie över en kaffe, skönt att prata en stund i alla fall :) Fick matlåda av mamma och pappa så slipper laga mat så nu kan jag bara slänga mig i soffan och titta på Solsidan som börjar om en stund :)

Jag längtar bort, långt långt bort! Och snart så är jag där igen!



Ha en bra kväll!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0