19 Februari

Var ju som sagt ledig igår med och var nere på stan med mormor och mamma :) När vi hade varit på stan så åkte vi hem och jag gjorde en otroligt god paj till mig och mamma. Mamma var jättenöjd med den och tyckte den var jättegod :) Sen gick jag ut en sväng med min lilla skruttis i snön och han skönk bara ner så han ville gå in lika fort igen.



Sen skulle vi äta tacos på kvällen, vilket jag inte gjort på aslänge :)



Idag har jag jobbat och det var segaste dagen på länge på jobbet, jag har varit så sleten och seg i kroppen. Men jag tog mig igenom dagen tillslut ändå :) Har endast tagit det lugnt efter jobbet idag eftersom jag fortfarande inte mår bra. Ska upp och jobba imorgon igen så bara att ta nya tag då. Jag ser framemot fredag den 25 februari för då rullar det in nya pengar på kontot och då ska jag verkligen använda dom till rätt saker den här månaden och spara så mycket det går eftersom jag snart ska utomlands också :) Om cirka en månad fyller jag år också och det ser jag också framemot, kommer hända en hel del då vilket ska bli kul :) Nej nu ska jag mysa framför tvn med min söta katt :) Ha en bra kväll :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0