17 Februari

Idag har jag varit ledig vilket var väldigt välbehövligt, jag har känt mig matt i hela kroppen i några dagar och är fortfarande väldigt förkyld och det verkar som att det aldrig vill försvinna. Jag har inte tränat ordentligt på flera veckor och känner att jag börjar få lite ångest. Har ätit på tok för mycket onyttiga saker för att inte träna något alls. Det måste det verkligen bli ändring på snart, så jag ska endast ta det lugnt när jag kommer hem från jobbet och bara göra det nödvändigaste, laga mat och umgås med dom jag tycker om!
Idag tog jag mig en sovmorgon och sen gick jag upp och ringde och pratade lite med mormor för imorgon ska jag följa med henne ner till stan för hon måste göra lite ärenden. Ska bli skönt och träffa henne lite :) Sen blev det en härlig ansiktsmask och en lång lång lång dusch så himla underbart :) Sen kom jag på att jag skulle börja baka så jag satte igång med det och fick detta resultatet:



Min syster kom förbi och vi satt och kollade på tv en stund och tog oss en kopp te och det var väldigt gott :) Sen åkte vi upp till mamma och pappa för att vi skulle åka och handla åt dom. Handla och sen åkte jag hem igen och nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt och har tagit en varmakoppen :)
Ha en bra kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0