15 Februari

Igår var det alla hjärtans dag :) dagen började bra på jobbet och flöt på ganska bra, sen tog jag bussen hem och skulle träffa underbara Emma och hennes dotter för lite alla hjärtansdag mys! Det hela började med att vi kom hem och jag var tvungen att laga lite mat så jag skulle ha till matlåda idag, det blev korvstroganoff och ris, gott gott tyckte vi alla :) Sen gjorde vi lite gott till efterrätt, chokladpudding och grädde blev det!







Helt enkelt en helt underbar dag, jag fick också lite smått och gott av mamma och pappa! Tur jag har dom, jag älskar dom enormt, även min syster som alltid säger så bra saker! :) <3

Idag jobbade jag över lite på jobbet och det kändes ganska skönt, behöver lite extra pengar i fickan när jag snart ska fly Sverige för någon vecka och bara leva livet och slappna av och slippa alla bekymmer ett tag. Efter jobbet skulle jag ta en fika med underbara Simone som jag inte gjort på väldigt väldigt länge. Det var en trevlig eftermiddag som var välbehövlig med en dos av henne. Sen tog jag bussen hem för att åka upp till mamma och pappa och umgås lite grann idag. Min pappa hade fått sina nya telefon, det var verkligen på tiden så han kan ringa igen.



Imorgon ska jag färga håret på min syster, så får jag lite tid med henne igen! :) Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och kolla en film så jag somnar tidigt ikväll, ska ju upp klockan 6 imorgon igen för att ta mig till jobbet!
Ha en bra kväll :) Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0