13 Februari

Måste bara säga att jag hade världens roligaste kväll på länge i fredags tack vare Emma och Sofia, tack :) Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, sen tog jag mig en härlig promenad upp till mamma och pappa för vi skulle beställa kinamat och äta, gott :)



Sen tog pappa och jag en sväng och hämtade min syster som jobbade och sen hem igen och då kom jag på en superbra idé att vi skulle baka, så det slutade med att det blev en sockerkaka tillslut och den smakade hur bra som helst :)



Inatt sov jag som en stock och det var så himla skönt, har inte sovit så bra på länge! Vaknade till runt 10 och var yrvaken en stund. Dagen började bra i alla fall som tur var, hihi :) Sen tog jag en sväng upp till mamma och pappa igen. Sen åkte jag hem och drog fram allt som hade med städning och göra, har dammsugit hela lägenheten, skurat och plockat iordning på saker som inte ligger som det ska, bytt sängkläder så inatt kommer jag nog sova minst lika bra :) Nu sitter jag i soffan och försöker ta det lite lugnt faktiskt. Funderar på om jag ska åka och handla om en liten stund så jag har allt jag behöver i veckan eftersom jag ska jobba som vanligt. Ledig torsdag och fredag i alla fall så då ska jag hinna med och göra lite vettiga saker hade jag tänkt :)

Ha en bra dag! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Simone

gud va gott med kinamat!

2011-02-13 @ 18:56:27
URL: http://siimran.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja visst lät det gott, vi får käka det någon dag :)

2011-02-13 @ 19:32:20
URL: http://linneaholmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0