10 Februari

Idag har jag hunnit vara på sjukhuset, träffa underbara Emma och hennes goa dotter. Insåg även att mitt bankomatkort bara helt plötsligt slutade fungera idag så det vara bara att traska in på banken och beställa ett nytt kort och ta ut lite pengar så jag klarar mig någon gång till nästa vecka när jag får det nya kortet. Sen fick jag skynda mig hem för att hämta matlådan och gå till bussen. Bussen åkte inte i tid så jag kom försent till jobbet vilket gjorde min dag på jobbet till skit! Men som tur var har jag världens bästa syster som hämtar mig vid bussen så jag slipper gå hem i detta jävla skit väder. Imorgon jobbar jag dag igen så dags att snart gå och lägga sig så jag orkar upp imorgon :)
Fick hem ett trevligt brev idag också så något går framåt i alla fall :)
Imorgon ska jag och Emma åka till Karlskoga för att umgås lite med min underbara vän Sofia :) Ledig i helgen igen vilket ska bli så himla skönt, ska bara ta det lugnt och slappna av.
Nu ligger min skruttis bredvid och har kurat ihop sig och bara gosar med mig, han är trött plutten så vi ska snart lägga oss och sova.
Ha en bra kväll och en trevligt helg :) Puss och kram

Saknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0