3 Februari

Ja nu var det ytterligare en ny månad igen! Tiden bara springer iväg och vart tar den vägen!?

Vet inte vad jag ska säga om vissa saker längre. Tycker bara att det är så patetiskt allting, hur man ens orkar med sig själv när man beter sig och ljuger så man ska tro sig själv. Dessutom inleder man inte ett nytt förhållande med att vara otrogen med sitt ex. Jag hoppas verkligen att rätt person kommer få reda på hur du beter dig en vacker dag och inser att du alltid kommer vara en stor lögnare. Jag förstår inte hur man kan vara så blind?

Idag vaknade jag hyfsat tidigt för jag hade lite att göra, nu har jag städat, lagat mat och väntar på att jag ska kunna åka till jobbet. Sista dagen jag jobbar nu sen är det äntligen helg för mig, ledig fredag lördag och söndag :D Ska bli så skönt! Imorgon ska jag ta mig några glas vin med Emma och antagligen åka till Karlskoga! :) På lördag ska vi köpa kinamat och äta med familjen sen ska vi fira Sofia på kvällen eftersom hon fyllde år i tisdags :)

Ha en bra dag för det ska jag i det härliga vädret som kom nu :) Puss och kram

Jag vill ha sommar nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0