22 November

Är ledig en hel vecka nu och har planerat in massor som jag ska hinna med att göra! Idag har jag iaf hunnit att tagit ett efterlängtat bad som jag har tjatat om så länge. Det var så skönt men var som ett litet russin när jag kom upp ur badet. Sen gjorde jag mig iordning lite och åkte tillbaka till min lägenhet igen och började diska och plocka iordning lite för Jennie skulle komma hit som jag inte träffat på evigheter! Riktigt kul att träffa henne och prata av sig lite idag :) Sen åkte jag hem till mamma och pappa och pratade lite och myste en stund. Sen har jag varit hemma och gjort lasagne och det var hur gott som helst faktiskt, blev riktigt lyckat den här gången :) Sen har jag bara suttit i soffan och tagit det lugnt och slappat för jag behöver verkligen det, är helt slut i kroppen. Imorgon ska jag städa i lägenheten och försöka hinna över till karlskoga under dagen och träffa min sötaste fialotta där :) Sen på kvällen ska jag nog till degerfors och bada bastu med Simone och det ska bli så skönt! :) Sen har jag en massage inbokad den här veckan också och det ser jag framemot ännu mer!

Hoppas alla haft en bra dag och får en bra vecka för det ska jag ha! :) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0