16 November

Tiden bara rinner iväg känns det som, det är bara lite mer än en månad kvar till jul och nyår, jag längtar faktiskt tills jag kan börja julpynta i längenheten :) Ser verkligen fram emot det och mycket annat som jag ser fram emot som jag hoppas kommer gå bra! Har bytt avdelning på jobbet och än så länge flyter det på ganska bra men hoppas att det bli bättre och bättre för varje dag som går.

Det är mycket som rör sig i huvudet på mig fortfarande, vad är rätt och vad är fel? Vem gör rätt och vem gör fel? Vissa dagar vet jag inte vart jag ska ta vägen för att det är så mycket som rör sig i huvudet på mig, tacka gud för dom underbara vännerna jag har! kärlek till alla er <3
Imorgon så kommer mina närmsta vänner hit på kvällen och myser lite och det ser jag verkligen fram emot för jag behöver en tjejdag med glada miner från dom bästa! Ska ta och köpa hem lite smått och gott som vi kan smaska på medans vi myser i soffan.

Idag så hann jag faktiskt handla på maxi i karlskoga efter jobbet och det var verkligen behövligt kan jag säga, det var tomt i både kylen och frysen så nu laddade jag upp lite igen. Ser fram emot när det ska börja göras julskinka också, det är så himla gott :D Nej nu blir det varma mackor, ha det bra alla! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0