10 November

Nu var det någon vecka sen jag skrev igen, känner att detta inte är största prioretet just nu. Det flyter på ganska bra just nu, det går bra på jobbet och jag har bytt avdelning så får hoppas att detta kommer bli bra! I söndags var jag på Ullared för första gången i mitt liv och shit vilket ställe, det fanns verkligen allt och ingenting, handlade med mig en hel del bra saker men även endel skit också men tyckte det var bra och ha när jag väl stod där i kassan.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att min post ska komma så jag äntligen kan åka och hämta ut min nya iphone om avin kommer någon gång!! Jag hoppas verkligen att den kommer innan jag ska åka till jobbet så att jag kan byta telefon och slippa den jag har nu :)

Ha det bra! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0