1 November

Shit vad tiden går fort, det är redan 1 november och jag har knappt hunnit att blinka. Vart tar dagarna vägen egentligen? Hinner knappt göra något annat innan jag ska upp till jobbet igen och sen är man hemma för att göra mat och sen sova och sen till jobbet igen. Det är mycket som händer som jag inte känner att jag riktigt orkar lägga ner min energi på, människor som jag anser var något i mina ögon förut men nu är de bara en påse skit om jag ska vara ärlig. Är så trött på falska människor så hoppas ni har ett bättre liv nu.

Jag trodde att du var mer värd i mina ögon än någon annan men uppenbarligen så hade jag visst fel hela tiden, varför har jag inte lyssnat på alla andra för? Du var en gång den personen som jag älskade mest av allt och av hela mitt hjärta. Frågan är om du någon gång kommer få så mycket stöd från någon annan som jag har gett dig i så många år och dom gångerna du aldrig haft någon annan och du kommit till mig, jag har alltid ställt upp för dig men kan inte direkt säga det samma att du gjort det för mig tyvärr.


Nej jag skulle fan behöva ha massage, kanske får ta och planera in det i veckan också så jag inte fortsätter att gå som en stel pinne :P Så någon dag/kväll den här veckan blir det massage! :) Ha det bra alla! :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0