9 Maj

Har haft fullt upp hela veckan med att jobba, har endast hunnit äta sova och sen upp och jobba igen. Men har ändå varit ganska skönt, sluppit tänka på så mycket annat. Igår åkte jag iväg till karlskoga för att festa lite med en arbetskompis och lite annat folk, vilket var väldigt kul :) Sen kom även Jana och Frida, vilket också var kul faktiskt. Vi åkte till statt, till en början var det ganska lugnt. Mådde skit dåligt när jag åkte hem och har varit uppe och sprungit hela natten i princip. Låg i sängen till strax före klockan 12 idag, Daniel var uooe och lagade mat redan vid klockan 11, duktig som han är :) Pappa kom och hämtade mig runt 12 för att min lilla skrutt har fyllt 1 år så han skulle få lite godsaker av mamma och pappa. Vi var ute och sprang lite på baksidan hos dom innan det blev godsaker och min lilla skrutt brände sig på en humla när han jagade och skulle döda den, tassen är dubbelt så stor nu nästan, stackarn.
Fick hjälp av pappa att byta olja i min bil idag också vilket verkligen behövdes, sen behövs det bytas kamrem också, detta kommer bli dyrt känns det som. Sen har jag och Daniel varit ute i skärgårn och ätit glass, vilket var väldigt gott :) Endast 1 vecka kvar tills Daniel kommer vara inne med sina grejer i sin längenhet, och 3 veckor kvar tills jag ska flytta till min lägenhet, fast jag kommer ju inte bli själv ändå, Daniel ska bo hos mig ändå :D Har det mesta packat som jag inte använder, typ kläder och allt porslin i köket som är kvar bara och sen alla möbler då självklart, kan ju inte direkt plocka isär dom. Ser fram emot att det inte alls är långt kvar tills vi ska till Stockholm heller, 2 veckor, den 21 maj så åker vi tidigt på morgonen mot Stockholm och ska vara där fredag lördag och mysa lite på stan och självklart själva huvudpunkten som innebär att vi verkligen ska dit, Björn Skifs :)

Jobbar inte många timmar imorgon vilket var long time ago jag gjorde, endast 5 timmar, skönt! Det som är synd är att det är från 3 till 8 och det innebär att jag inte är hemma förrän klockan 9. Sen tisdag onsdag så jobbar jag 12 till 8 men sen kommer jag vara ledig både torsdag och fredag :D
Ha en bra kväll! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0