23 Maj

Var ju som sagt i Stockholm i fredags och lördags för vi skulle ju som sagt gå på Björn Skifs och det var riktigt bra faktiskt, trodde det skulle vara långtråkigt men det var det långt ifrån. Innan vi skulle på showen så käkade vi glass när vi kom dit och sen kollade vi runt och promenerade lite i det sköna och varma vädret :) Sen gick vi ut och åt, väldigt god mat och även tog en cider som smakade helt okej. Sen gick vi tillbaka till hotellrummet en stund och satt och bara tog det lugnt innan vi skulle ut igen och se showen. Hade en grymt bra kväll och det var kul att se, gick upp till hotellrummet och slocknade i sängen nästan direkt vilket var skönt för sen skulle vi upp på morgonen och äta hotellfrukost :) Sen dröjde det inte länge innan vi var på väg hem igen, vilket faktiskt var ganska skönt :) Sen väl hemma så försökte jag ta det lite lungt innan jag skulle bort till Lousie där det skulle vara lite partay. Jag var nykter som jag brukar för jag skulle ju självklart upp och jobba dagen efter alltså idag. Gick väldigt snabbt på jobbet idag och det var skönt, när jag kom hem slumrade jag en stund i soffan för jag sov inte många timmar i natt.

Kommer lite bilder från Stockholm här:








Ha det bra alla, i veckan ska jag packa det sista och sen börja flytta på fredag :D Ska även ut och käka med Lina och Julia på onsdag :) Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0