20 Maj

Idag fick jag faktiskt sluta tidigare ifrån jobbet för fanns inte så mycket att göra när det knappt var något som fungerade :P Jag och Sofia gick ner till bussen men innan det så smet vi in på okq8 och köpte glass innan vi satt oss på bussen hem :) När jag kom hem gick jag ner till gymmet där Daniel var och tränade för jag ville inte gå själv hem när det oskade och blixtrade så. Väl hemma så slocknade jag i soffan på en gång och blev senare väckt av min lilla skrutt som hoppar upp och biter mig i armen för han tyckte inte att jag fick sova mer :P Sen piggnade jag till och diskade världens största disk som jag har skjutit upp i flera dagar men nu blev det äntligen gjort! Tyckte då att jag var förtjänt av en pizza och en cola, vilket var väldigt gott :) Sen åkte vi ut till Daniels lägenhet och grejade lite, kom fram till att vi hade glömt några lådor som stod uppe på vinden här hos mig, tyckte det fattades lite väl mycket gardiner, så det blir att ordna med i helgen troligtvis. Imorgon är jag ledig och då ska vi åka till Stockholm, vilket faktiskt ska bli skönt att bara lämna staden för några dagar i alla fall. Ska ut och äta middag på kvällen imorgon i Stockholm och sen ska vi på Björn Skifs som mamma fick av pappa när hon fyllde 50 år :) Sen ska vi sova på hotell och äta hotellfrukost, vilket är underbart så himla gott med massa olika att välja mellan :) Kommer sakna min lillskrutt men jag kommer självklart att sakna min älskade Daniel också, mina små pojkar ska vara själva i två dagar. Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar till nya lägenheten, om cirka en vecka så ska jag hämta nycklarna för att vi ska flytta in på fredagen den 28 maj :D Jag kommer vara världens lyckligaste då, har så himla mycket jag ska köpa till lägenheten också så jag hoppas att jag får en större lön än vanligt så jag kan shoppa en hel del. Har kommit fram till att jag måste köpa nya gardinstänger och nya gardiner också, ska faktiskt bli kul att åka till ikea denna gång för en gångs skull när jag har massa saker jag ska plocka på mig.
Nej nu ska jag tacka för mig och hoppa in i duschen så jag slipper göra det imorgon bitti innan vi åker till Stockholm :) Ha det bäst för det ska jag :) Puss & kram!

Kommer en bild på min skrutt när han var ute hos mamma och pappa på gården :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0