2 Maj

Sitter i soffan framför Wipeout och sneglar lite halft på det, Helena från ensam mamma söker och Oskar är ju med idag. Helgen har varit väldigt lugn, slutade kvart över 8 i fredagskväll och åkte bil hem, mådde illa hela fredagen så jag åkte i princip hem bara och däckade i sängen. Vaknade upp ganska tidigt på lördagen, skulle hjälpa mamma och mormor. Vi åkte och köpte blommor och sen planterade dom hos morfar. Väl när vi kom hem skulle vi fira Daniel eftersom han fyller 30 på onsdag :) Sen på fredag så blir faktiskt min lillskrutt 1 år! :) Hela veckan börjar jag kvart i 9 till halv 6, kommer inte hinna med så mycket annat än att jobba och laga mat. Ledig nästa helg igen och har faktiskt lite beslutsångest om jag ska följa med till statt i karlskoga eller inte, det är ju Eric Grönwall så vet inte riktigt om det är så lockande eller inte. Ska ju ta mig hem mitt i natten också.
Har kommit på lite mer saker som jag måste köpa när jag ska flytta också, känns som att det kommer bli en riktig storhandling när jag väl kommer till Ikea.

Nu ska jag fortsätta kika på tvn, ha en bra kväll! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0