15 Maj

Idag har jag jobbat, känns inte som att det är helg direkt, känns mer som mitt i veckan av någon konstig anledning. Var ledig både torsdag och fredag, kanske av denna anledning, men det var väldigt skönt :) Torsdagen tog jag det endast lugnt och städade och packade lite mer. I fredags var vi i karlstad, jag, mamma, pappa och syster. Handlade ingenting, men märkte däremot att jag hade tappat mitt favorit halsband, mitt älskade guldhalsband som jag aldrig tar av mig. Jag har inte en aning om när jag tappade det, men det känns nästan som att det är någonstans i lägenheten men det vet jag ju inte än eftersom jag inte har hittat det. Ska jobba imorgon igen så jag måste verkligen ta tag i disken som står på hög ut i köket också så Daniel har någonting att äta på kanske. Har tagit en underbart lång promenad nu på kvällen och det var verkligen jätteskönt :)

Ha det bra! :) Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0