5 Mars

Ja nu var det ju ganska länge sen jag skrev här igen, jag har varken tid eller ork när jag kommer hem efter jobbet eller innan jag åker till jobbet. Känns som att jag börjar bli sjuk igen, har skit ont i halsen men hoppas att det inte blir värre bara. Var i Örebro i torsdags också med pappa, Daniel och Paulina, vi gick en sväng på Marieberg och kikade, jag köpte ett par skor, lite tröjor och sen smågrejer som är bra att ha. Imorgon är jag ledig också, skönt och väldigt behövligt på en helg, har nästan jobbat varenda helg sen jag började och var klar på utbildningen. Snart dags att fylla år igen också, kommer väl inte vara så stor skillnad direkt, 21 är ju inte direkt något värre. Besiktade bilen igår också och det gick bättre än väntat, skönt och slippa tänka på massa sån onödig skit.

Nu ska jag snart kolla Solsidan, så bra! Ha det så bra! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0