16 Mars

Idag är det min dag, fyller 21 idag, men det känns inte så där jätte stor skillnad mot igår. Hade lite kalas i helgen här hemma med mina fina flickor som var och hälsade på kanske en sista gång i lägenheten innan vi flyttar. Har hittat en lägenhet som jag tror jag kommer vara jätte nöjd med när vi väl har kommit in och iordning med allt, ser fram emot det väldigt mycket. Hoppas bara att jag kan flytta in så fort som möjligt om det är någon som kan ta över min lägenhet också, så kanske jag slipper betala flera dubbelhyror också. Händer inte så mycket på dagarna mer än att jag jobbar, äter och sover, försöker faktiskt att vara ute och gå minst en halvtimme varje dag också så att man kan bli lite piggare nu när solen är framme.
Idag har Julia varit hos mig, hon kom med blommor och vi fikade och kikade på new moon som jag inte har sett på hur länge sen som helst och den är såååååå bra :D Längtar tills den nya filmen kommer också, den ska jag se då! Har inte så mycket att göra nu innan jag ska dra till jobbet, tänkte försöka ta med mig lite fika, men tror nog att det mesta är fryst så jag få kanske ta fram det nu så det hinner tina lite innan. Ikväll är det desperata hemmafruar också som jag bara måste se, är ju inte hemma förrän vid typ kvart över 9 så kommer missa lite men kanske får kika på datorn senare annars.

Nej nu ska jag pysa, ska gå ner till bussen också så måste gå i tid så jag inte missar den!
Ha en bra dag alla och sköt om er! Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0