28 Juni

Vi var ju på bio igår i Karlstad, såg A-team och den var faktiskt väldigt bra :) Blev ganska sent men orkade ändå upp och åka till jobbet i morse. Åkte med 7 bussen och behövde inte ens ha på mig någon tjocktröja för att det var så varmt ute i morse, skönt :) Dagen gick ganska segt idag men när jag äntligen slutade så åkte jag hem och tog det lugnt en stund, sen åkte jag och Daniel till skärgården och köpte glass, min favorit choklad kulglass :D Nu sitter jag i soffan och tar det lite lugnt, vi har precis ätit lasagne som var väldigt längesen vi åt, men grönsaker gurka och tomater till :) Efterlägntat! Snart ska jag och Daniel åka ut till skärgården igen och ta oss en kvällspromenad, får se hur långt jag orkar gå idag, har haft ganska ont i ryggen idag. Nu ska vi inte klaga, så himla skönt att det är fint väder nu och jag hoppas verkligen att det fortsätter tills jag har semester om ca 3 veckor :)





Ha en trevlig kväll, det ska jag ha i alla fall och längta tills den här veckan är över och jag har lite ledighet igen :D
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0