26 Juni

Igår var det midsommarafton, det var kalas hos ted med grillat och lite drickande av det mesta, det var trevligt faktiskt :) Gick hem ganska tidigt jag och Daniel för jag ville inte gå själv sen så jag följde med på en gång. Idag har vi inte gjort så jätte mycket, vaknade i morse, åkte upp till mamma och pappa och hjälpte till med kapellet till båten så det blev lagat. Sen åkte Daniel och jag hem och käkade mat. Sen tog vi en lång promenad som var väldigt skön, lagomt varmt ute och jag tror till och med att jag fick lite färg :D Sen skulle jag bege mig till Alexandra för att fira henne lite för hon fyller år imorgon, grattis gumman! :) Sen åkte jag hem igen och har varit med Daniel hela kvällen, vi tog oss en promenad till här för en stund sen, nu ligger vi i sängen och ska kolla på en film :)

Imorgon ska vi antagligen ut och åka lite båt med mamma och pappa :) Hoppas alla haft en bra midsommar och får en fortsatt trevlig helg :) Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0