17 Juni

Tillbaka igen då, har varit utan internet ganska länge nu eftersom vi har hållt på att flytta och grejer. Har äntligen fått igång internet igen :) Tiden bara rinner iväg på dagarna, hinner knappt blinka innan det är en ny dag igen. Sitter inte på telefon på jobbet som det ser ut just nu, är tranieecoach åt några nya som har börjat, vilket faktiskt är väldigt kul :) En dag kvar sen är jag ledig, imorgon ska jag och älskling ut till skärgårn och grilla eftersom det är cykelnsdag, hoppas bara att det blir fint väder också! Måste köpa jordgubbar också så vi kan ta med oss det ut, är så grymt sugen på det nu så jag tror jag går och lägger mig snart så det kan bli imorgon :D
Idag kom min älskling och gav mig en jetset klocka, gullig som han är :D<3
Snart är det midsommar också och då hade jag tänkt att jag skulle ta någon cider :)



Ha en bra sommar alla :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0