9 Juli

Har hunnit med hyfsat mycket idag faktiskt, lite allt möjligt som var bra att jag hann :)

- Dammsuga
- Diska
- Tömma kattlådan
- Växla pengar
- Hann hämta frysväskan som vi ska ha med imorgon
- Göra lite mat innan jag åkte till jobbet

Däremot så behöver jag verkligen tvätta i helgen eller till veckan, börjar ta slut på alla rena kläder både för mig och Daniel :P Var en riktigt seg dag på jobbet idag, men skönt när jag äntligen fick sluta och komma hem! :) Sitter nu och försöker att ladda för imorgon när vi ska åka till skara. Hann inte träna innan jobbet idag heller men har fortfarande träningsvärk från i onsdags så hade jag tränat idag hade jag nog inte kunnat röra mig imorgon.

Ha en bra helg nu alla, kommer bilder från skara imorgon eller söndag också :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0