8 Juli

Kom ju äntligen till skott och köpte mig ett gym kort igår, det blev tillslut på galaxen efter många om och men och beslut vart jag skulle bestämma mig för att börja träna. Var nere och tränade med syster igår så hon visade mig lite olika övningar, det var kul :D Var nere idag också innan jag skulle åka till jobbet, däremot så gick jag bara på löpbandet idag för jag har så enormt med träningsvärk men det är så gött! :) Då känns det att man har gjort något och det är så skönt att jag äntligen har kommit igång, nog mycket tack vare Daniel! Längtar tills kl är efter halv 9 imorgon för då är det äntligen helg för mig, och inte långt kvar tills vi ska åka till skara sommarland :D Måste växla alla småmynt vi har samlat ihop också så vi kan betala inträde och så att vi har lite mat under dagen också, ska ta med oss lite picknick också :)

Min syster har gjort om bloggen som jag ville ha den nu också, tack så mycket :D

Daniel har beställt en ny kamera idag också så jag hoppas vi hinner få den innan helgen så vi kan ha med den till skara :D

Kommer en bild på mina små skruttar! <3



Ha en bra kväll! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du & Daniel ser verkligen ut att vara ett sånt där fint, starkt, par i vått & torrt! :) Hoppas allt är bra med er! ^^ Får se till att ta en fika någon dag tkr ja <3

2010-07-08 @ 23:33:40
URL: http://greizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0