6 Juli

Nu sitter jag här i soffan och tar det lungt igen, försöker i alla fall. Ska snart ut och ta en promenad med Daniel :) Igår flyttade vi om och grejade här i lägenheten så nu ser det lite bättre ut! Blev riktigt bra, tack vare älskling! :) Hann inte med och träna igår som jag skulle göra, blev så mycket att göra innan jag skulle till jobbet, var tvungen att göra mat innan också så jag skulle slippa att hungra ihjäl på jobbet på kvällen. Kom hem runt 9 halv 10 och det var bara att hoppa i säng på en gång nästan, gick upp klockan 6 idag eftersom jag började klockan 8 i Karlskoga. Dagen på jobbet gick ganska segt, hände inte så mycket så var överlycklig när jag slutade klockan 1 och fick åka hem :D Kom hem och tog det lungt en stund, sen hämtade Paulina mig och skjutsade mig till sjukhuset för det var dags för allergispruta igen, jobbigt. Sitter och har ganska ont i armen som det är just nu, den är svullen och tung som fan! Imorgon ska jag gå upp i hyfsat tid och ta en promenad först för att sen gå ner till gymmet och träna med Paulina innan jag ska till jobbet :) Ser framemot det och hoppas att det kommer gå bra! :D

Längtar tills på lördag också för då ska vi åka till skara sommarland och bada och mysa lite, ska ta med en picknick korg med lite olika godsaker i också! Köpte jordgubbar idag, var tvungen att köpa två liter för det var så billigt! Gott ska ta mig en promenad nu snart sen ska jag äta jordgubbar när jag kommer hem :D

Här kommer jordgubbar och glass som jag äter nu :D



Ha en bra kväll! Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej baby :D

2010-07-07 @ 09:28:10
URL: http://danielsquotidiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0