31 Juli

Var ett tag sen jag skrev något men har haft semester och varit i danmark några dagar med familjen. Kom hem i onsdags och har haft fullt upp sen dess därför jag inte hunnit skriva något. Tänkte jag skulle berätta lite om vad vi gjorde, på natten till den 24 Juli så åkte vi mot göteborg för att ta färgan över till dannmark kl 8 på morgonen :) För att sen när vi kom fram till danmark fortsätta att åka bil ett par timmar till dit vi skulle, ebeltoft som det heter :)





Sen på söndagen så tog vi lite sovmorgon eftersom vi nästan hade varit uppe ett dygn, åt en väldigt god frukost. Sen åkte vi in till ebeltoft och kikade runt lite på stan och kollade i supermarket butikerna vad som fanns. Det var ganska skönt att inte stressa och behöva göra något. Sen åkte vi hem och spela yatsy och poker :) Pappa jag och Paulina tog en långpromenadoch kollade runt lite i området.





På måndagen tog vi en tur till kattegattcentret och kollade in hajarna och alla roliga fiskar, sen matade dom sälarna och hade lite show. Sen styrde vi bilen hem och gjorde spagetti och köttfärssås och jag åt så mycket så jag knappt orkade göra något efteråt.









Sista dagen vi hade något att göra var tisdag och då åkte vi in till Århus och skulle gå och kolla runt på stan lite. Till en början hittade vi inte så mycket, fanns inga direkt jätte roliga butiker men till slut så kom vi till en butik där nästan allt kostade enbart 25 kronor. Väl därinne sprang vi runt och letade en stund, sen orkade vi inte göra så mycket mer så åkte hem till stugan igen.
På onsdagen var det bara att kliva upp klockan 6 för 8 skulle vi åka iväg så vi inte skulle missa färgan. Var faktiskt ganska skönt att komma hem men även skönt att slippa kristinehamn för några dagar :)

Dessa dagar som jag varit hemma har jag nästan enbart tränat och bara varit med Daniel :) Ikväll ska vi på The Ark i skövde, vann ju biljetter på jobbet :) Ska bli kul faktiskt, har aldrig varit på något sånt direkt förut.

Hoppas alla får en bra kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0