3 Juli

Idag var det dags att stiga upp lika tidigt som jag har gjort hela veckan för vi ska nämligen åka på veteranrally med mamma och pappa :) Är måttligt trött men jag överlever nog dagen, kommer vara ute i solen och steka hela dagen s jag hoppas att jag kommer få lite bättre färg nu också. Igår var sista dagen jag jobbade för den här veckan vilket var skönt för jag behöver lite ledighet :) Veckan har gått ganska fort, jobbat dagpass och det har varit skönt, nästa vecka blir det kvällspass hela veckan men jobbar bara två veckor till sen är det SEMESTER :D

Daniel och jag har tänkt att flytta om och greja lite i längeheten också under helgen så att det ser ut lite mer som ett vardagsrum här. Får se om vi ens kommer hinna och ha ork till det den här veckan. Just nu står Daniel i duschen och Bamse har slängt sig på golvet som vanligt och ser allmänt söt ut :D Hade tänkt att jag skulle ta lite bilder under dagen så dom kommer troligtvis komma upp här senare idag eller imorgon, får se.



Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0