3 Juli

Har nu suttit ganska länge och försökt att göra om designen på bloggen men har inte kommit så långt och jag är verkligen inte nöjd men den får se ut såhär just nu och jag hoppas det duger för de få som verkligen läser detta. Var ju i Mariestad idag på veteranrally och det var faktiskt väldigt mysig och trevligt, vart ute i solen hela dagen så jag är ganska sliten nu på kvällen. Hoppas bara att jag har fått någon färg nu då, har grymt svårt att bli brun :( Imorgon är det tänkt att vi ska åka ut till jutviken en sväng och lägga oss och steka lite, kanske ta oss ett dopp också :)

Nej nu ska jag ta och umgås men min älskade Daniel och min sötaste kissemiss :) Ha en bra kväll! :) Puss och kram


En bild på mig och Daniel från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0