22 Juli

Idag har det varit ett ganska tufft schema, hade mycket som jag skulle hinna med. Vaknade i morse och var ganska mörbultade kändes det som, var helt slut i kroppen. Känns att jag inte är van att träna men snart så vänjer jag mig nog. Åt frukost som vanligt som jag nu äntligen har lärt mig att äta :) Sen gick vi ner till gymmet jag och Daniel i regnet. Var ett ganska lång med skönt träningspass idag. När jag kom hem var det dags att laga mat så vi fick lite energi efter träningen också, blev spaghetti och köttfärssås, mums :) Höll på och tvättade under tiden också och sen var det dags att sätta igång med storstädningen så har dammsugit och skurat hela lägenheten samt torkat av lite allt möjligt, och nu ser det mer ut som en ordentlig lägenhet igen :) Min lillskrutt har nästan sovit hela dagen, söt som han är!
Nu på kvällen tog vi en tur över till Karlstad för att kolla läget på Rix Fm festivalen men måste faktiskt säga att det var inte lika roligt som för några år sen. Men kanske inte lika stort intresse nu som det var då.  Tog även en sväng in på stadium och fick med mig två linnen och en sporttopp hem som var välbehövligt :)

Hoppas ni haft en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0