21 Juli

Vi var som sagt på Liseberg igår, var så trötta när vi kom hem så orkade inte uppdatera bloggen då så tänkte göra det lite nu. Vi åkte runt 7 igår morse ifrån Kristinehamn och var framme i Göteborg runt 10 någon gång, när vi kommer fram till Liseberg så står det att det inte öppnar förrän kl 11 så vi fick bestämt stå där utanför och vänta en stund men det kom väldigt mycket folk så var tur att vi var där. Tog en stund innan vi kom in men väl inne när vi hade köpt våra åkband så sprang vi till kanonen och balder först för det var ingen kö alls vilket var skönt. Senare på dagen så var det hur mycket kö som helst och typ minst en halvtimme 40  min till alla karuseller. Vi satt på gräsmattan och åt mat och myste runt lunch. Var riktigt mysigt och härligt att slippa stå i kö för att köpa mat för en gångs skull. Sen åkte vi lite mer karuseller och sen blev det glass :) Min chef ifrån jobbet ringde också under dagen och berättade att jag har vunnit biljetter till The Ark den 31 Juli, vilket faktiskt var ganska kul och jag blev väldigt överaskad :) Kanske inte mitt favorit band men det är kul ändå och komma ut och göra något, sen är det väldigt sällan jag någonsin vinner något. Vi åkte hem runt kl 4 från Göteborg för vi var så trötta, hade ju varit där hela dagen. Vi andra sov i bilen hem medans Daniel körde bilen. Kommer lite bilder också, mer finns på facebook :)













Hoppas alla hade en lika bra dag som jag hade igår! Min semester startade ganska bra och mer kommer det bli. Ska antaligen åka över till Karlskoga idag och hämta mina biljetter och gå på överkottsbolaget med mamma och mormor :) Ha en bra dag alla, jag ska ner och träna nu! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0