19 Juli

Idag steg jag upp ganska tidigt för vi skulle åka iväg till Sjötorp och äta lunch idag, var nere på gymmet kl 9 och körde lite maskiner :) Sen skyndade jag mig hem för att hinna ta en dusch innan vi skulle åka. Kom iväg runt kl 11 så var lagomt att äta lunch runt kl 12 när vi kom dit då. Tog en väldigt god fläskytterfile men grönpepparsås och pommes frites till. Sen tog vi en tur, gick runt och tittade lite och sen satt vi oss ner för att ta en glass i det fina vädret som faktiskt kom fram efter att vi hade ätit maten. Sen kollade vi när dom slussade lite båtar. Slänger in lite bilder så ni får se.









När vi kom hem så var det dags att pallra sig ner till gymmet igen för Daniel skull köra intervallträning och jag följde med och körde en halv timme på crosstrainern vilket jag inte trodde att jag skulle orka. Stolt över mig själv faktiskt! :) Nu ska vi snart cykla till coop och lidl och handla lite för att vi ska kunna göra kycklingsalladen som vi ska ha med oss till Liseberg imorgon :D Ha en trevlig kväll! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0