18 Juli

Har inte skrivit på några dagar men har haft ganska fullt upp faktiskt så har inte riktigt hunnit eller haft ork till att uppdatera. I fredags så gjorde jag sista dagen på jobbet innan jag gick på semester så nu har jag semester i två veckor framåt, vilket jag ser fram emot och det är verkligen behövligt :D När jag kom hem från jobbet i fredags så begav jag mig ner till gymmet på en gång för att träna med min syster och självklart Daniel då, men han sprang på löpbandet som han brukar göra när jag tränar. Sen åkte vi hem, pappa kom och hämtade oss för det regnade igen och vi hade inget paraply med oss, snäll som han är :) Sen gjorde vi lyxmat, lövbiff med klyftpotatis och bearnaisesås till och det var länge sen jag åt det sist så det var verkligen gott :) Sen tog vi lite glass till efterrätt och det var gott :)

Igår så åkte vi iväg till Filipstad med mamma och pappa på en liten bilträff, var trevligt till en början men sen började det ösregna så var inte lika kul att gå runt att titta utan paraply men skönt att komma från stan en stund i alla falll :) Tänkte slänga in några bilder från igår.







Idag vaknade jag ganska sent, tio över tio, var riktigt trött igår när jag gick och la mig. Nu har jag ätit frukost och ska försöka att ta det lugnt och senare ska jag iväg och träna med min syster. Ska bli skönt och träna idag igen för igår vilade jag, kändes lite tråkigt för jag var sugen på att träna igår.

Ha en bra dag alla! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0